فروش ماده شیمیایی
ماده شیمیایی چیست؟

فروش ماده شیمیایی

ماده شیمیایی چیست ؟

در تعریف ماده شیمیایی باید گفت آنچه دارای ترکیب پایدار شیمیایی و ویژگی ها و خصوصیات انحصاری است را ماده شیمیایی گویند که اغلب در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و لذا آن را ماده آزمایشگاهی نیز می نامند، هر ماده شیمیایی خالص (به عنوان مثال اکسیژن ، آهن یا آب) دارای یک ویژگی مشخص است که به آن هویت شیمیایی می بخشد.

قیمت ماده شیمیایی 

عوامل موثر بر تعیین قیمت مواد شیمیایی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی نیاز اساسی پژوهشگران، دانشجویان و آزمایشگاه ها و تولید کنندگانی است که در حوزه های زیست شناسی، زیست فناوری، داروسازی، شیمی آنالیز، شیمی آلی و معدنی، شیمی دارویی، نانو تکنولوژی و صنایع شیمیایی فعال هستند.
مهم ترین معیار خریداران در انتخاب مواد شیمیایی در درجه اول کیفیت و بعد از آن قیمت ماده شیمیایی است. در واقع خریداران تمایل دارند که با کیفیت ترین ماده شیمیایی را با کمترین قیمت خریداری کنند. از طرفی این دو معیار با یکدیگر رابطه عکس دارند به این معنا که هرچه کیفیت یک ماده شیمیایی افزایش یابد به طبع قیمت آن نیز افزایش می یابد. با این حال با توجه به این که اکثر مواد شیمیایی در ایران از کشور های دیگر وارد می شوند عوامل بسیاری در تعیین قیمت مواد شیمیایی موثر هستند ، این عوامل وابسته به مبدا یعنی کشور و کمپانی تولید کننده، واردات، هزینه حمل و نقل تا کشور مقصد و توزیع کننده بوده ، از جمله برند ماده شیمیایی، درجه خلوص یا گرید ماده شیمیایی، نوع بسته بندی و مقدار ماده شیمیایی که در زیر به شرح آن می پردازیم:

  • برند ماده شیمیایی :

این عامل که در واقع همان کمپانی تولید کننده ماده شیمیایی است، می تواند بر قیمت ماده شیمیایی موثر باشد. به این ترتیب که هرچه برند یک ماده شیمیایی پرسابقه تر، مشهور تر و با کیفیت تر باشد، قیمت خرید آن از سایت کمپانی تولید کننده یا توزیع کننده بیشتر است. به طور مثال مواد شیمیایی با برند سیگما و مرک اصل در ایران اصولا بالاتر از سایر برند های کمتر معروف همچون آکروس ، آلفاایسر ، TCI و غیره است.

  • درجه خلوص ماده شیمیایی :

گرید یا درجه خلوص ماده شیمیایی از عواملی است که بر قیمت مواد شیمیایی موثر است. بدین صورت که هرچه درجه خلوص ماده شیمیایی بالاتر باشد قیمت ماده بیشتر خواهد شد. به طور مثال از زیر گروه های کمپانی مرک، گرید USP که یک گرید دارویی است از بالاترین قیمت برخوردار است. در حالی که همان ماده در گرید های کروماتوگرافی، کشت سلولی و آزمایشگاهی به ترتیب ارزان تر خواهد بود، بنابراین در هنگام سفارش یک ماده باید به درجه خلوص یا گرید آن توجه نمود.

  • نوع بسته بندی مواد شیمیایی :

به طور کلی بسته بندی از پارامتر های مهم تعیین کننده قیمت تمام شده یک محصول می باشد، از آن جا که برخی مواد شیمیایی میتوانند با ظرف نگه داری خود واکنش بدهند و یا برخی دیگر از آن ها از لحاظ ایمنی و حمل نقل در دسته بندی پر خطر قرار می گیرند، کمپانی های سازنده مجبور به استفاده از بسته بندی ها با جنس یا فرمت خاص خواهند بود. این امر می تواند بر قیمت ماده شیمیایی موثر باشد.

  • حجم یا وزن ماده شیمیایی :

به طور کلی می توان گفت هرچه وزن یا حجم یک ماده شیمیایی بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش می یابد. اما به یاد داشته باشید در اکثر مواقع حجم ها یا وزن های بالاتر از یک محصول قیمت به صرفه تری از مقیاس های کمتر دارند. به نحوی که خرید یک ماده شیمیایی با بسته بندی ۵ گرمی قیمت مناسب تری نسبت به خرید ۵ عدد از بسته بندی ۱ گرمی همان ماده خواهد داشت.
علاوه بر عوامل فوق که بیشتر وابسته تولید کنندگان محصولات شیمیایی هستند، برخی از معیار های دیگر که مربوط به واردات مواد شیمیایی می شوند نیز بر قیمت مواد تاثیر گذارند، عواملی همچون قیمت سایت تولید کننده، نوع ارسال و واردات تا کشور ایران، نرخ ارز روز در ایران و میزان عرضه و تقاضا که در زیر به شرح آن می پردازیم:

  • قیمت تمام شده خرید از سایت کمپانی ماده شیمیایی :

این عامل بسته به کمپانی و فاصله آن از کشور خریدار متفاوت خواهد بود. در صورتی که فاصله تولید کننده تا توزیع کننده و یا خریدار زیاد باشد هزینه ای با نام  shipping  یا همان هزینه بسته بندی و ارسال نیز به قیمت محصول اضافه می گردد. و در صورتی که شرایط حمل نقل ماده شیمیایی خاص باشد برای مثال دمای نگه داری آن ۲ تا ۴ درجه، منفی ۲۰ درجه و یا منفی ۸۰ درجه سانتی گراد باشد به ترتیب هزینه بسته بندی و ارسال بیشتر خواهد بود. و یا مواد شیمیایی خطرناک که شرایط ویژه ای برای حمل دارند دارای قیمت حمل نقل بیشتری خواهند بود.

  • نوع ارسال و حمل نقل ماده شیمیایی به مقصد ایران :

پس از ارسال ماده شیمیایی به کشور توزیع کننده، حمل و نقل ماده شیمیایی تا کشور مقصد ایران نیز هزینه بردار خواهد بود،این هزینه بر اساس نوع حمل نقل هوایی، دریایی و یا زمینی متفاوت بوده و همچنین همان طور که قبلا گفته شد شرایط دمایی و ایمنی حمل نقل نیز بر این قیمت موثر است.

  • نرخ ارز روز در ایران و تاثیر روی قیمت ماده شیمیایی :

با توجه به این که برای خرید از سایر کشور ها لازم است از واحد پول همان کشور استفاده گردد.نوسانات قیمت ارز مربوطه ار مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت مواد شیمیایی خواهد بود. که باعث می شود با وجود ثابت بودن هزینه ها و قیمت های مواد شیمیایی تعیین شده توسط تولیدکنندگان، قیمت ماده شیمیایی در ایران طی روزهای متفاوت، متغیر باشد.

  • میزان عرضه و تقاضا موادد شیمیایی در بازار :

همانند سایر کالا ها، قیمت یک ماده شیمیایی می تواند متاثر از میزان عرضه و تقاضا نیز باشد.اگر میزان عرضه یک ماده در بازار کمتر از میزان تقاضا باشد در این صورت رقابت بر سر خرید ماده شیمیایی باعث افزایش قیمت آن خواهد شد و ب عکس آن نیز صادق خواهد.
به عنوان حرف آخر باید گفت، عوامل متعددی میتواند بر قیمت مواد شیمیایی تاثیر گذار باشند. قیمت یک ماده شیمیایی می تواند گواهی بر کیفیت و اصالت ماده شیمیایی باشد،هرچند برند های به نام و شناخته شده محصولات خود را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند اما خوشبختانه امروزه با وجود تنوع در کمپانی های تولید کننده مواد شیمیایی، برند های با کیفیت و اصیل بسیاری وجود دارند که می توانید ماده مورد نیاز خود را با قیمت به صرفه تر اما با کیفیت برابر تهیه کنید.

خرید ماده شیمیایی ارزان

حتما برای شما هم پیش آمده است که برای خرید ماده شیمیایی مورد نظر خود به جستجو در اینترنت بپردازید. در اکثر مواقع با تعداد زیادی شرکت ها و سایت ها مواجه می شوید که ماده شیمیایی مورد نظر شما را به فروش می رسانند، این سایت ها مربوط به تولید کننده یا توزیع کننده محصولات شرکت مربوطه می باشند.

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق  شرکت آزما کالا تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

ازما کالا ضمانت اصالت کالا
ازما کالا فروش ماده شیمیایی اصلی

قیمت ماده شیمیایی :

هرچند عوامل بسیار زیادی تعیین کننده قیمت ماده شیمیایی هستند. اما اگر برای یک ماده شیمیایی ثابت با مشخصات مشابه اختلاف قیمت قابل توجهی را مشاهده  نمودید بهتر است کمی بیشتر دقت کنید، درست است که شاید قیمت پایین برای شما به صرفه باشد اما تفاوت قیمت میان دو ماده شیمیایی یکسان میتواند گواهی بر عدم اصل بودن ماده شیمیایی ارزان تر و یا هرگونه ایراد یا اشکال در تاریخ انقضا و دیگر ویژگی های ماه شیمیایی باشد.

واردکننده محصولات مرک آلمان در ایران
نمایندگی فروش محصولات مرک آلمان

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

شرکت های فروشنده ماده شیمیایی :

تولید کنندگان ماده شیمیایی محصولات خود را با یک گرید (grade) که عموما مشخص کننده خلوص آن ماده شیمیایی است برچسب می کنند و آزمایشگاه ها و محققانی که از ماده شیمیایی و آزمایشگاهی استفاده می کنند بر اساس این برچسب گرید به آن ماده اعتماد کرده و اطمینان حاصل می کنند که آن ماده دارای مشخصات  منطبق بر استاندارد و  کابرد آن ماده شیمیایی در فرایند تولید لحاظ شده است.
برخی از منابع معتقد اند ماده شیمیایی را نمی توان از طریق روش های فیزیکی به اجزا و مولکول های سازنده اش تجزیه کرد چرا که برای این کار لازم است پیوند های شیمیایی میان اجزا شکسته شوند.
نسبت هر یک از عناصر موجود در یک ماده شیمیایی آزمایشگاهی توسط فرمول شیمیایی آن بیان می شود، فرمول شیمیایی روشی برای بیان اطلاعات در مورد نسبت اتم هایی است که یک ماده شیمیایی خاص را تشکیل می دهند و این کار  با استفاده از اختصارات استاندارد مورد استفاده برای هر یک از عناصر شیمیایی و زیرنویس ها برای نشان دادن تعداد اتم های درگیر انجام می گیرد.

اسلاید ازماکالا-02
فروش اینترنتی ماده شیمیایی

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

فروش ماده شیمیایی ناصر خسرو :

واکنش های ماده شیمیایی :

با رشد درک شیمی مواد بی جان در طول قرن نوزدهم، تلاش برای تفسیر فرایندهای فیزیولوژیکی موجودات زنده از نظر ساختار مولکولی و واکنش باعث ایجاد رشته بیوشیمی شد و تمامی مواد شیمیایی ذخیل در فرایند های زیستی را مواد بیوشیمیایی می نامند.
متخصصان بیوشیمی از تکنیک ها و تئوری های شیمی برای بررسی بنیان مولکول های زیستی استفاده می کنند، یک موجود زنده با این فرض بررسی می شود که فرایندهای فیزیولوژیکی آن نتیجه هزاران واکنش شیمیایی است که به روشی کاملاً یکپارچه رخ می دهد و مشخص شده است، که مولکول های زیستی مرتبط نقش های مشابهی در باکتری ها و انسان ها را در موجودات زنده ایفا می کنند.

خرید ماده شیمیایی :

ماده شیمیایی و آزمایشگاهی می تواند ساده و یا پیچیده تر باشند، هرچه در یک ماده شیمیایی عناصر متنوع تری به کار رفته باشد آن ماده پیچیده تر بوده و ترکیب نامیده میشود بر خلاف ماده شیمیایی ساده که تنها از یک نوع مولکول تشکیل شده و عنصر نامیده می شود.
امروزه طیف گسترده ای از ماده های شیمیایی و آزمایشگاهی کشف، تولید و مورد استفاده قرار می گیرند، این ماده های شیمیایی و آزمایشگاهی نقش اساسی در تولید و آزمایش محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی، محصولات زیستی بر پایه سلول و بافت و بسیاری دیگر از محلول های مرتبط ایفا می کنند.

خرید مواد شیمیایی
خرید ماده شیمیایی

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

فروش ماده شیمیایی

در علم شیمی ماده شیمیایی، متشکل از عناصر و اتم های شیمیایی است با آرایش مشخص که طی پیوندهای شیمیایی مختلف در کنار هم ترکیب خاص با ویژگی های فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی را ایجاد می کنند، به طور دقیق تر باید گفت ماده شیمیایی را نمی توان از طریق روش های فیزیکی به اجزا و مولکول های سازنده اش تجزیه کرد چرا که برای این کار لازم است پیوندهای شیمیایی میان اجزا شکسته شوند.

فروش ماده شیمیایی ازمایشگاهی

مواد شیمیایی به دو گروه ساده و پیچیده طبقه بندی می شوند، در بخش اول مواد شیمیایی ساده تنها از یک نوع اتم ساخته شده و در علم شیمی عنصر نامیده می شوند، و در بخش دوم صورتی که یک ماده شیمیایی از اتم ها و عناصر مختلف تشکیل شده باشد پیچیده تر بوده و ترکیب نامیده می شود، همه این مواد که به صورت طبیعی در طبیعت و طی فرایند های طبیعی ساخته شده و یا به صورت مصنوعی سنتز می شوند اغلب در آزمایشگاه ها و یا صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس نوع کاربرد آن ها به مواد شیمیایی آزمایشگاهی و مواد شیمیایی صنعتی طبقه بندی می شوند.

فروش مواد شیمیایی
آزما کالا بزرگترین فروشنده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در ایران

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

قیمت ماده شیمیایی :

ماده شیمیایی آزمایشگاهی

همان طور که گفته شد مواد شیمیایی که اغلب در فرایندهای تحقیقاتی و آزمایشگاهی شاخه های مختلف علوم شیمی، زیست، پزشکی و داروسازی کاربرد دارند را مواد شیمیایی آزمایشگاهی می گویند، که طیف گسترده ای از آن ها امروزه کشف، تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و نقش اساسی در تولید و آزمایش دارو ها، تجهیزات پزشکی، محصولات زیستی سلولی و بافتی و بسیاری از محلول های پر کاربرد در آزمایشگاه ها را ایفا می کنند.
توجه به حساسیت کارهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی و به ویژه پزشکی و داروسازی این مواد بر اساس نوع کاربرد با درجه های خلوص متفاوت و در وزن و حجم کمتری تولید شده و به بازار مواد شیمیایی آزمایشگاهی عرضه می شوند و بسته به نوع درجه خلوص و اندازه بسته بندی دارای قیمت های متفاوتی خواهند بود.

خرید مواد شیمیایی
خرید ماده شیمیایی

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

راهنمای خرید ماده شیمیایی از شرکت های تولید کننده

شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی

امروزه شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی بسیاری در سراسر جهان در حال برآوردن نیاز دانشمندان و پژوهشگران این حوزه هستند، این شرکت ها محصولات خود را از طریق سایت های خود و یا در کشور های دیگر از طریق توزیع کننده یا توزیع کننده های خود به فروش می رسانند، در این سایت ها محصولات هر شرکت طبق گروه بندی خاص قرار داده شده و مشخصات هر ماده شامل نام واضح و کامل محصول، اعلان های خطر یا احتیاط، اندازه بسته بندی، فرمول شیمیایی و وزن مولکولی ماده، اطلاعات مربوط به UN number و حمل نقل، کد و بارکد یا کاتالوگ نامبر محصولات ، نمودار های GHS و قیمت قرار می گیرند تا کاربر با اطمینان خاطر قادر به انتخاب محصول مورد نظر باشد.

cat number چیست
شماره کاتالوگ مواد شیمیایی

شرکت های فروش ماده شیمیایی

شرکت سیگما-آلدریچ :(Sigma-Aldrich) :

شرکت سیگما الدریج یک شرکت آلمانی مواد شیمیایی که دفتر رکزی آن در شهر سنت لوئیس مستقر است و در بیش از ۴۰ کشور فعالیت دارد، Sigma-Aldrich در حال حاضر بخشی از تجارت علوم زیستی Merck به شمار می رود و همچنین این شرکت با ترکیب کمپانی Millipore که قبلا توسط مرک خریدار شده بود تحت عنوان MilliporeSigma فعالیت می کند.

نمایندگی شرکت سیگما الدریچ

شرکت سیگما الدریچ در زمینه علوم زیستی و بیوتکنولوژی فعالیت می کند و تا قبل از سال  ۲۰۱۴ با نام تجاری Sigma-Aldrich فعالیت داشت و محصولات خود را با این برند تولید و عرضه می دارد، شرکت سیگما متعلق به St. Louis و شرکت آلدریچ متعلق به Milwaukee هر دو شرکت های مواد شیمیایی آمریکایی بودند که در سال ۱۹۷۵ با یکدیگر ادغام شدند، این شرکت در طول دهه ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ میلادی رشد یافت تا جایی که در زمان واگذاری به شرکت مرک آلمان در حدود ۹۶۰۰ کارمند داشت و در لیست ۱۰۰۰ شرکت پر سود آمریکا قرار داشت.
در حال حاضر شرکت سیگما-آلدریچ با تولید ۱۰۰٫۰۰۰ محصول شیمیایی که ۴۶٫۰۰۰ آن تولیدی و ۳۰٫۰۰۰ محصول تجهیزات آزمایشگاهی یکی از اصلی ترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی است که حدود یک میلیون نفر مشتری از سراسر جهان را داراست.

نمایندگی سیگما آلدریچ
نمایدگی فروش شرکت سیگما الدریچ

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

شرکت مرک میلی پور (Merck Millipore) :

مرک میلیپور آلمان، نام تجاری مورد استفاده متعلق به مجموعه تجاری مرک است که تامین کننده مواد در حوزه علوم زیستی و مواد شیمیایی است، شرکت مرک آلمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در دنیا می باشد و می داند که نتایج تکرار پذیر، قابل تفسیر و در نهایت قابل انتشار، تنها با استفاده از معرف هایی با کیفیت بالا در هر آزمایش امکان پذیر است.

نمایندگی شرکت مرک میلی پور

از این رو سخت تلاش می کند تا معرف های خوب و مستند را برای محققان و دانش پژوهان فراهم کند، شرکت Merck Millipore در سال ۱۹۵۴ با نام Millipore تاسیس شد و از اوایل دهه ۱۹۹۰ در میان ۵۰۰ شرکت S&P قرار گرفت، شهرت این شرکت علاوه بر مواد و محیط های کشت میکروبی و سلولی، انواع فیلترها با اندازه منافذ بر حسب میکرومتر است، در سال ۲۰۱۵، شرکت سیگما-آلدریچ توسط مرک خریداری شد و با Merck Millipore ادغام شد و هم اکنون در ایالات متحده و کانادا با عنوان مجموعه تجاری علوم زیستی MilliporeSigma شناخته می شود.

نمایندگی مرک میلیپور
فروش ماده شیمیایی

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

شرکت سانتا کروز (Santa Cruz Biotechnology) :

دفتر مرکزی شرکت سانتا کروز در دالاس ، تگزاس واقع شده است ، با دفاتر زیرمجموعه در نقاط دیگر ایالات متحده می باشد، این شرکت همچنین دارای شعب بین المللی در آلمان، شانگ های و کانادا است، طی سال های گذشته خطوط تولید دیگری از محصولات حوزه بیولوژی مولکولی همچون siRNA ها (در سال ۲۰۰۷ ) وshRNA  ها (در سال ۲۰۰۹ ) و تجهیزات آزمایشگاهی در سال ۲۰۱۰ را نیز به محصولات خود اضافه کرد.

نمایندگی شرکت سانتا کروز

در سال ۲۰۱۰ مواد شیمیایی و  بیوشیمیایی شرکت Santa Cruz Biotechnology از چند صد مورد به بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ محصول مختلف توسعه یافته است، علاوه بر این محصولات مربوط به CRISPR در سال ۲۰۱۵  برای بیش از ۳۷۰۰۰ ژن موش و انسان نیز به تولیدات این شرکت افزوده شده و به بازار معرفی شدند.

نمایندگی سانتاکروز
نمایندگی شرکت سانتاکروز بیوشیمی

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

شرکت کایمن (Cayman Chemical ) : 

تاریخ تاسیس شرکت کایمن ۶ ژوئن ۱۹۸۰ در دنور ، کلرادو است، این شرکت در ابتدا یک شرکت تولید محصولات طبیعی دریایی بود، با توجه به سابقه مطالعات زیست محیطی ، شرکت Cayman در ابتدا استانداردهای پروستاگلاندین را به عنوان مواد شیمیایی تحقیقاتی به فروش می رساند. این شرکت چندین سال در دنور فعالیت کرد تا اینکه به آربور ، میشیگان نقل مکان کرد.
هم اکنون شرکت های تابعه شرکت کایمن شامل این موارد می باشد، این شرک اروپایی یا بهتر Cayman Europe که در ژانویه ، ۲۰۰۵ در تالین ، استونی تأسیس شده و فعالیت های آن بر توزیع محصولات شیمیایی کایمن در اروپا متمرکز است.

نمایندگی شرکت کایمن

شرکت داروسازی کایمن یا Cayman Pharma واقع در Neratovice ، شهری در ۱۸ مایلی شمال پراگ در جمهوری چک که بر تولید مواد اولیه دارویی و به ویژه تولید پروستاگلاندین های در حجم انبوه متمرکز است، Biomol GmbH که در سال ۱۹۶۸ در هامبورگ آلمان تاسیس شده و بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ آنتی بادی تحقیقاتی، کیت سنجش ، معرف های ویژه و محصولات مرتبط با علوم زیستی را برای تحقیقات، کاربران آزمایشگاه های تشخیصی و دارویی بیولوژیکی در آلمان و اروپا توزیع می کند.

نمایندگی کایمن در ایران
نمایندگی شرکت کایمن

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

شرکت آلفا ایسر (Alfa Aesar) :

شرکت آلفا ایسر به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی مواد شیمیایی فاین fine chemicals ، بالغ بر ۳۰٫۰۰۰ محصول را که بسیاری از آن ها ترکیبات کمیاب و انحصاری این شرکت محسوب می شوند به بازار عرض کرده، همچنین مواد کشف دارو، مواد مرتبط با حوزه علوم مواد و بلوک های سازنده مواد شیمیایی برای ساخت مواد آلی سنتزی را تولید می نماید.

نمایندگی شرکت آلفا ایسر

آغاز به کار شرکت Alfa Aesar مربوط به سال ۱۹۶۲ باز می باشد و توسعه آن تا به امروز ادامه می یابد ان شرکت در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۵، به مبلغ ۲۵۶ میلیون پوند به شرکت Thermo Fisher Scientific فروخته می شود تا محصولاتش را از طریق این شرکت به مشتریان خود عرضه کند.

نمایندگی آلفاایسر در ایران
نمایندگی شرکت الفا ایسر

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

شرکت آکروس (Acros Organics) :

شرکت آکروس (ACROS ORGANICS) یک کمپانی بلژیکی آمریکایی می باشد از زیر مجموعه های شرکت فیشر ساینتیفیک آمریکا ( Fisher Scientific) می باشد که دارای دفاتر متعددی در سرتاسر دنیا می باشد.
تمرکز شرکت آکروس بر حوزه شیمی آلی و حمایت از تحقیقات در این زمینه با تولید بیش از ۳۰٫۰۰۰ محصول است که نیاز های محققان علوم شیمی آلی، دارویی، آنالیزی و بیوشیمی را تامین می کند، دفتر مرکزی شرکت آکروس در کشور بلژیک قرار دارد، یکی دیگر از شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی و بیوشیمیایی زیر مجموعه شرکت Thermo Fisher Scientific که محصولات آن شامل مواد شیمیایی آلی و مواد شیمیایی فاین در بهترین کیفیت می باشد.

نمایندگی شرکت Acros

مزیت های  شرکت Acros نسبت به رقبا را  می توان به افزایش دسترسی کاربران به مواد شیمیایی، بسته بندی منحصر به فرد AcroSeal برای هوا و رطوبت مواد، تسهیل فرایند خرید برای مشتریان از جمله تخمین زمان تحویل، قابلیت جستوجو در زیر شاخه ها، دسترسی به مشخصات جامع محصول، ذکر کاربرد های رایج محصول و مشخصات فیزیکی و درج اطلاعات کامل ایمنی و نگهداری و حمل نقل محصول منطق با استاندارد های GHS را نام برد.

نمایندگی اکروس در ایران
نمایندگی شرکت اکروس

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

شرکت ساپلکو (Supelco) :

مواد شیمیایی شرکت ساپلکو که حدود ۸۰۰ محصول را شامل می شود مانند معرف ها و استاندارد هایی که برای کروماتوگرافی،میکروبیولوژی، اسپکتروسکوپی، تیتراسیون یا الکترو شیمی مورد استفاده اند، علاوه بر این اسید های با خلوص بالا، بازها و انواع حلال ها نیز از دیگر محصولات تولید شده توسط این شرکت هستند.

نمایندگی شرکت ساپلکو

شرکت ساپلکو بخش تامین کننده مواد و تجهیزات کروماتوگرافی شرکت سیگما-آلدریچ می باشد که دارای بیش از ۵۰ سال سابقه در تجارت مواد شیمیایی و آزمایشگاهی است،شرکت Supelco انتخاب گسترده ای از محصولات مربوط به HPLC، chiral، ستون های GC  و SPE و همچنین مواد شیمیایی استاندارد را در اختیار پژوهشگران حوزه شیمی آنالیز قرار می دهد.

نمایندگی ساپلکو در ایران
نمایندگی شرکت ساپلکو

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

شرکت هک (Hach) :

دفتر مرکزی شرکت Hach در لاولند،کلرادو واقع شده است که آزمایشگاه های تحقیق و توسعه، عملیات تولید ابزار و مرکز آموزش فنی Hach را در خود جای داده است ،شرکت Hach در سال ۱۹۴۷ توسط زوج کلیفورد Clifford و کاترین هچ Kathryn Hach در آمس ، آیووا تاسیس شد، کلیفورد شرکت HACH شیمیدان و مخترع بود.

نمایندگی شرکت hach در ایران

شرکت HACH توسط کلیفورد و کاترین هاچ در سال ۱۹۴۷ در آمس،آیووا تاسیس شد،کلیفورد هاچ شیمی دان و مخترع بود، این زوجین اولین موفقیت تجاری خود را از طریق توسعه یک روش ساده تیتراسیون برای اندازه گیری سختی آب آشامیدنی تجربه کردند،همانطور که خط تولید شامل پارامترها و ابزارهای بیشتری شد،این شرکت همچنان شیمی تحلیلی را از آزمایشگاه بیرون آورد و آن را در محل کار و در اختیار عموم مردم قرار داد.

نمایندگی شرکت hach

این زوج اولین موفقیت تجاری خود را از طریق ارائه یک روش ساده تیتراسیون برای اندازه گیری سختی آب آشامیدنی تجربه کردند که همزمان با گسترش خط تولید مواد و ابزارها ، شرکت Hach تلاش کرد تا شیمی آنالیز را از آزمایشگاه خارج کرده و به محیط های کاری و در اختیار عموم مردم قرار دهد که در این امر نیز موفق بود و امروزه تولیدات این شرکت جایگاه ویژه ای در حوزه آنالیز و کنترل کیفی آب و سایر مایعات را دارا می باشند.

نمایندگی HACH در ایران
نمایندگی شرکت HACH

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

خرید ماده شیمیایی از برندهای معتبر :

علاه بر مرک و سیگما و برند های های زیر مجموعه گفته شده در این بخش امروزه تعداد زیادی از شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در سراسر جهان در حال فعالیت هستند و این شرکت ها با توجه به تخصص خاص خود دارای شهرت هستند.

درجه خلوص مواد شیمیایی آزمایشگاهی :

درجه خلوص(purity) که در اصطلاح علمی گرید (grade) نامیده می شود که ماده شیمیایی آزمایشگاهی معرف میزان خالص بودن آن ماده و یا به عبارتی میزان حضور ناخالصی در ماده شمیایی تولید شده است که هرچه این خلوص بالاتر باشد برای مصارف دارویی، پزشکی و غذایی مناسب تر و دارای قیمت بالاتری نیز می باشد،در مقابل برای مصارف آموزشی و تحقیقاتی نامرتبط به حوزه سلامت انسان گریدها با درجه خلوص کمتر یا ناخالصی بیشتر نیز مناسب خواهد بود.

خلوص مواد شیمیایی آزمایشگاهی

می توان با قیمت کمتر آن ها را تهیه و استفاده کرد، گرید های مواد شیمیایی آزمایشگاهی معمولا بسته به رعایت استاندارد های نهاد های مختلف با نام آن نهاد نام گذاری می شوند هرچند برای یک گرید ممکن است نام های مختلفی استفاده گردد، مهم ترین گرید های موجود بر اساس خلوص یا پیوریتی ماده شیمیایی در ۷ گروه اصلی طبقه بندی می شوند:

انواع گرید مواد شیمیایی

  1. گرید ای سی اس (ACS grade).
  2. گرید ری ایجنت (Reagent grade).
  3. گرید یو اس پی (USP grade).
  4. گرید ان اف (NF grade).
  5. گرید آزمایشگاهی یا لابراتوری (Laboratory grade).
  6. گرید تصفیه شده یا پیوریفاید (Purified grade) که گرید پرکتیکال (practical grade) نیز نام برده می شود.
  7. گرید فنی یا تکنیکال (Technical grade).

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

ساختار و طبقه بندی  مواد شیمیایی آزمایشگاهی :

علاوه بر گرید یا درجه خلوص ماده شیمیایی آزمایشگاهی، این مواد بر اساس نوع کاربرد اصلی و حوزه تحقیقاتی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند نیز گروه بندی می شوند، هرچند شرکت های مختلف تولید کننده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی تفاوت هایی در این گروه ها و یا زیر گروه ها با هم دارند، ماده شیمیایی و آزمایشگاهی را می توان در ۵ گروه اصلی طبقه بند کرد که هریک دارای زیر گروه های خاص خود می باشد:

  1. گروه شیمی که شامل مواد شیمیایی آلی مصنوعی یا مواد شیمیایی غیر آلی هستند.
  2. گروه بیولوژی یا علوم زیستی که متعلق به موادی است که در حوزه زیست شناسی و بیوتکنولوژی مورد استفاده اند و با توجه به تنوع در شاخه های علوم زیستی، این گروه متشکل از زیر گروه های متنوع تری نیز هست.
  3. گروه آنالیزی و کروماتوگرافی که همان طور که از نام گروه مشخص است مواد کاربردی در تکنیک های آنالیز مواد مانند کروماتوگرافی، اسپکترومتری در این گروه قرار دارند.
  4. گروه علوم ماده Materials Science که شامل مواد الکترونیکی ، مواد نانوکربن ، مواد با فعالیت نوری و مواد مغناطیسی در این گروه جای می گیرند.
  5. گروه دارویی  که این گروه موادی که در حوزه ساخت دارو و به طور کلی در تحقیقات مربوط به داروسازی مورد استفاده اند را در خود جای داده است.

خرید ماده شیمیایی

آزما کالا پلاس به عنوان بزرگترین مارکت سنتر حوزه خدمات آزمایشگاهی در کشور و وابسته به شرکت بازرگانی نداشیرین ایرانیان در زمینه واردات و فروش کلیه مواد شیمیایی از برندهای شرکت مرک آلمان ، شرکت سیگما و برترین برندهای جهانی در حال فعالیت و خدمت به دانشجویان ، پژوهشگران و داروسازان و تولید کننده ها می باشد.

ازما کالا

لیست قیمت ماده شیمیایی

مرکز خرید مواد شیمیایی در تهران

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱ (تماس در ساعات اداری)

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹ (تماس در ساعات غیراداری و استعلام قیمت فوری و آنلاین)

ازما کالا تضمین اصالت محصول
آزما کالا، مزکز فروش ماده شیمیایی

لینک های مرتبط  به ماده شیمیایی:

خرید ماده شیمیایی

فروش ماده شیمیایی

قیمت ماده شیمیایی